måndag 18 oktober 2010

Dares update!

Halloj!
Jag och Flora
Lite uppdatering av vad jag, Dare hittat på sen mamma och Devil flyttat ut! Jag har fått alla människorna för mig själv, okay då får dela dem med Inka. Inka det är min nya bästis! Vi är nästan alltid tillsammans, hon leker med mig och hittar på såå tuffa grejer. Sen har jag fått en ny kompis till, Flora heter hon och är jättestor men väldigt snäll!


Min nya passion i livet är nappar, ser jag nån så tar jag den direkt! Har nog hunnit paja en 6-7 stycken för Simon och Tilde! Hör hur matte hela tiden säger till barnen att de abslut måste hålla ordning på sina nappar för annars så tar jag dem, men ibland hinner jag sno en tappad eller bortglömd napp i alla fall, hur gott som helst att bita sönder i små bitar! Matte är jättenervös att jag ska råka svälja någon bit, men det är ju bara gott att tugga på dem, inte äter man dem heller!



Min prins(ess)säng
 Jag har tagit över Iljas lilla rosa prinsesssäng, inte för att jag är det minsta en fjantig eller tjejig. Utan det bara råkade vara den allra skönaste sängen på stället och då passar den ju mig ändå!

Jag och matte tränar mest inkallning och kontakt och hon tycker jag är jätteduktig säger hon. Om det är tänkt att jag ska stanna här för alltid verkar matte och husse inte riktigt ha bestämt än. Båda gillar mig skarpt har jag förstått. Men mamma säger att egentligen skulle jag ju varit en tjej, men det tycker inte pappa spelar så stor roll. Matte tror att jag skulle passa allra bäst till att bli en superduktigt brukshund för jag har så mycket socialkamplust och är helt orädd och framåt! Så kanske om helt rätt person dyker upp får jag flytta. Men jag trivs bra här och kan nog tänka mig att bli en sån där fågeljagare också!!! Har ju redan provat på att hämta fågel till matte. Oj! Så glad hon blev när jag hämtade en helt färsk duva till henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar